Hrvate obnorele superge iz Lidla: izropali so trgovske police

Magazin 21. Sep 202217:057 komentarjev
Delite:
Lidl
Foto: PROFIMEDIA

V hrvaških trgovinah Lidl so v ponedeljek začeli prodajati moške Lidl superge. Obutev, ki je pred dobrim letom obnorela tudi slovenske kupce, je bilo mogoče v trgovini kupiti za 17,12 evra. Ker so v večini trgovin superge že razprodali, jih številni zdaj prodajajo na spletu, kjer pa dosegajo vrtoglave cene – tudi po 500 evrov za par.

Ko je nemška trgovska veriga Lidl pred slabima dvema letoma na evropski trg poslala superge Lidl, si verjetno nihče ni niti predstavljal, da bodo postale tako velik prodajni hit. Obutev, ki je bila v prvi izdaji odeta v za Lidl prepoznavne barve – modro, rumeno, rdečo in belo – je bilo mogoče v trgovinah kupiti za 12,99 evra.

Lidl superge
Foto : Lidl Slovenija I Prva izdaja športnih copatov je bila na voljo tudi v Sloveniji

Čeprav športni copati vizualno nekaterih niso prepričali, pa so bili med kupci – predvsem mlajšo generacijo – izjemno priljubljeni. Obutev je tako hitro pošla s prodajnih polic, kmalu zatem pa se je na spletu pojavilo več priložnostnih zaslužkarjev, ki so superge na račun evforije preprodajali tudi po nekajkrat višji ceni. Pri spletnem trgovcu eBay se je par Lidlovih čevljev prodajal tudi za 2.500 evrov.

V hrvaški podružnici Lidl pa je od tega ponedeljka na voljo nova izdaja moških superg, tokrat v beli barvi. Po poročanju hrvaških medijev so bili športni copati v številnih Lidlovih trgovinah takoj razprodani, zdaj pa so se ponovno pojavili na spletu. Obutev, za katero je bilo treba v hrvaških trgovinah odšteti 17,12 evra, se zdaj na spletu prodaja po desetkrat višji ceni. Na hrvaškem spletnem oglasniku Njuškalo je tako zaslediti številne oglase, cene čevljev pa se gibljejo od 99 do celo 530 evrov za par (ponekod so v ceno vključene tudi Lidl nogavice, op. a.).

Z vprašanji, ali bo nova izdaja moških superg na voljo tudi slovenskim kupcem, smo se obrnili na Lidl Slovenija. Za N1 so odgovorili, da dotični model v Sloveniji ne bo na voljo, saj se ponudba izdelkov po državah, kjer je Lidl prisoten, med seboj lahko razlikuje. “Lidlove športne copate v Lidlovih barvah smo kupcem ponudili lansko leto. Odziv kupcev je bil pozitiven, saj so zaradi pozornosti javnosti že v drugih državah dobile status zaželenega izdelka,” so še dodali.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar