Legendarna Corvetta bo tudi – hibrid

Magazin 02. Maj 202211:00 0 komentarjev
Chevrolet Corvette Stingray
Chevrolet

Kultni ameriški mišičnjak (muscle car) odhaja po poti številnih konkurentov. V smer hibridizacije, torej. In naposled - elektrifikacije.

Chevroletov kultni športnik Corvette, ki je v osmi generaciji s svojo tehnološko naprednostjo zagrenil življenje številnim uveljavljenim premijskim ponudnikom superšportnikov, bo, kot vse kaže, kmalu dobil tudi hibridizirano verzijo. Številni dobro obveščeni mediji že nekaj časa omenjajo pripravo hibridne verzije osme generacije tega superšportnika. Da pri Chevroletu resnično delajo na novih verzijah, govori tudi ime, ki so ga zaščitili – E-Ray. Zdaj pa se je v javnosti pojavil tudi video, ki prikazuje (verjetno) prvo hibridno verzijo Corvette E-Ray (kar seveda aludira na uveljavljeno oznako Stingray).

2020 Chevrolet Corvette Stingray
Chevrolet

Trije e-motorji za hibrida

Pri Chevroletu so se seveda zgledovali po rešitvah, ki so jih že vključili v svoje modele drugi proizvajalci superšportnikov, ki že ponujajo hibridizirane verzije, na primer Ferrari, Honda … Tako naj bi bil v prvi verziji model prvič tudi štirikolesno gnan, saj naj bi sprednjo os poganjal dodatni par elektromotorjev, za dodano pomoč in nekakšen električni boost pa je zadolžen še en motor. Ta bi naj bil vgrajen v ohišje novega dvosklopčnega menjalnika, igral pa naj bi vlogo alternatorja, zaganjalnika in pogonskega stroja. Sistemska moč motorja V8 in vseh e-strojev naj bi dosegla kar 478 kW (650 KM), to pa naj bi superšportniku omogočilo, da pospeši do 100 km/h v manj kot dveh sekundah!

2020 Chevrolet Corvette Stingray
Chevrolet

Kako bo z baterijo?

O zmogljivosti elektromotorjev in baterije ni znano še nič natančnega, le to, da bo lahko na krajših razdaljah E-Ray do 60 km/h vozil le s pomočjo elektrike (sprednja pogonska os), potem pa se bo v delo vključil še 6,2 litrski V8-LT2 motor. Znano ni niti to, kje naj bi bila vgrajena baterija, ne nazadnje niti, ali gre za priključnega hibrida ali polnega hibrida, ki ne zahteva in omogoča zunanjega polnjenja baterije.

Glede na dejstvo, da je, kot poroča Auto Motor und Sport, v pripravi še en model s kodnim imenom Zora, ki naj bi ga poganjal manjši 5,5-litrski biturbo motor, bi E-Ray lahko bil ”le” polni hibrid ali šibek priključni hibrid. Zora naj bi namreč presegel magično mejo 1000 konjev (in kar 1350 Nm navora), temu pa seveda sledi le še povsem – električno gnan model.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!