Peugeot dviguje obrvi: se Francozi vseeno vračajo v Ameriko?

Magazin 14. Dec 202212:30
Peugeot Inception
Peugeot

Napoved udeležbe na bližajočem se salonu zabavne elektronike je dvignila precej obrvi. A pojasnila umirjajo razburjenje.

Francoska avtomobilska znamka Peugeot je že nekaj let osredotočena predvsem na evropske avtomobilske trge. Seveda se njihovi avtomobili pojavljajo tudi drugod. Nekdaj so bili prisotni tudi na Japonskem in v Južni Ameriki (modeli 405, 406 in 504 pa so še danes izredno priljubljeni v Afriki) pa tudi v ZDA. A tam so zadnjega prodali že pred davnimi 31 leti, leta 1991.

Pred leti se je francoska znamka sicer nameravala vrniti na drugo stran Atlantika. Načrt za to je bil bolj ali manj izdelan, tudi to, s katerimi avtomobili bodo nastopili na tamkajšnjem trgu. Vse skupaj pa je nato splavalo po vodi z nastankom koncerna Stelantis, zaradi česar bi Peugeotova prisotnost v ZDA vodila do kanibalizma. Tam so namreč že prisotne druge znamke koncerna, med njimi celo Alfa Romeo.

Peugeot logo
Peugeot

A pri Peugeotu na Ameriko niso pozabili. Letos se namreč nameravajo udeležiti enega največjih salonov, ki sicer prvotno ni namenjen avtomobilskim proizvajalcem, a se ga tudi ti vse bolj udeležujejo. Jasno, govora je o lasvegaškem salonu zabavne elektronike CES. Tam namreč namerava Peugeot razkriti svoj novi projekt, imenovan Inception, Izvor.

Čeprav omenjeni koncept napovedujejo že več kot mesec dni pred razkritjem, pa bodo vsi, ki pričakujejo prototip atraktivnega avtomobila nekoliko razočarani. Po neuradnih informacijah naj bi namreč pri Peugeotu v Las Vegasu razkrili novo evolucijo svojega prepoznavnega iCockpita. Gre za edinstveno zasnovo kabine, ki jo zaznamuje majhen volanski obroč in visoko postavljeni merilniki. Pri Peugeotu ob tem obljubljajo, da bo koncept zadržal vse elemente, ki jim sledijo že leta.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.