Za Ferrarijevo Daytono je treba odšteti kar dva milijona, a je že razprodan

Magazin 26. Nov 202108:48 > 09:25 0 komentarjev
Ferrari Daytona SP3
Ferrari

S tretjim primerkom serije Icona je Ferrari predstavil še vrh trojčka, ki se napaja z ikonografijo legendarne dirke v Daytoni. Zanj je treba odšteti kar dva milijona evrov.

Serija Icona je začela nastajati že leta 2018, ko so Italijani izdelali dva modela Monza SP1 in SP2, zdaj pa so z modelom Daytona SP3 zaokrožili ponudbo serije. Ta je navdihnjena s Ferrarijevo ikonografijo slavne dirke v Daytoni. Daljnega leta 1967 je namreč Ferrari s svojimi modeli 330 in 412 osvojil prva tri mesta, kar je bil takrat svojevrsten fenomen.

Tudi novinec povzema nekaj stilističnih potez slavnega predhodnika, predvsem ovalno vetrobransko steklo, ki obkroža potnika, targa streho in okrogla vzvratna ogledala, ki so nameščena na sprednje blatnike. In ekstremno aerodinamično karoserijo, ki je narejena iz ogljikovih vlaken in lahkih materialov.

Tudi sicer pišejo aerodinamiko z velikim črkami. To naj bi bil najbolj aerodinamično učinkovit avtomobil iz Maranella, v številkah to pomeni, da zmore 200 kilogramov dodatnega pritiska na podlago pri 200 km/h.

Ferrari Daytona SP3
Ferrari

Vrtoglavi pospeški, strupen motor

Za pogon skrbi izjemen motor V12 s prostornino kar 6,5 litra iz modela 812 Competizione. Sredinsko zadaj nameščeni agregat zmore še deset konjičkov več, torej 618 kW (840 KM), zvrti pa se do prav neverjetnih 9.500 vrtljajev v minuti.

Ta Ferrarijev bolid lahko tako pospeši do 100 km/h v pičlih 2,85 sekunde, do 200 km/h pa še vedno hitreje kot večina avtomobilov, ki jih poznate – v le 7,4 sekunde. Da doseže kar 340 km/h, pa skoraj ni več pomembno.

Dva milijona za Daytono

Ferrari Daytona SP3
Ferrari

Da bo tudi ta serija omejena (predvidoma 599 primerkov), je že jasno, toda tudi če bi imeli v žepu dva milijona evrov, vam to nič ne pomaga. Po pisanju dobro obveščenih virov je namreč celotna serija že razprodana, čeprav bodo prvi modeli pri lastnikih šele spomladi 2022.

Taki projekti Ferrariju pomagajo dvigovati lastno ceno – vrednost delnice je lani zrasla za kar 30 odstotkov, kultna znamka pa je po pisanju Automotive news vredna že 44 milijard evrov.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!