
Paulina Porizkova je še drugič postala obraz Estée Lauder – le da je tokrat stara 60, ne 22 let. Na družbenih omrežjih pogosto govori o staranju in procesu sprejemanja samega sebe; opozarja na nerealne pritiske po "lepoti" in mladosti. Ki jih doživljajo predvsem ženske. Pred dnevi je na to opozorila z zapisom na Instagramu in z dvema fotografijama, na obeh je ona, a sta precej drugačni. "To je 60 let." Porizkova tako razbija mite in družbene pritiske, kako naj ženska izgleda, in je navdih mnogim. Opolnomočenje žensk, da se v svoji koži, letih in postavi počutijo dobro, je izjemno pomembna družbena tema.
Paulina Porizkova je nekdanja češka manekenka, slavna po vsem svetu, ki je v osemdesetih letih postala prva ženska iz osrednje Evrope, ki je pristala na naslovnici revije Sports Illustrated. Takrat je postala tudi obraz kozmetične blagovne znamke Estée Lauder.
Danes je aktivna na družbenih omrežjih, kjer pogosto govori o sprejemanju samega sebe. Nazadnje je objavila dve svoji fotografiji, da bi prikazala, kaj vse se da prikrojiti z uporabo filtrov, poziranjem in ustrezno svetlobo.
"To sem jaz. Na počitnicah, lepa svetloba, poziram. Tudi to sem jaz. Doma, ne najboljša svetloba, ne poziram," je dodala v zapisu ob fotografijah.
"To je 60 let zdrave prehrane, ki včasih ni tako zdrava. 60 let, ko včasih telovadiš, včasih ne. 60 let delanja pravih stvari, ki jim sledijo napačne odločitve, znova in znova. 60 let učenja, kaj deluje in kaj ne. In ko že misliš, da ti je vse jasno, se vse spremeni in moraš začeti znova," je zapisala.
Porizkova je lani, tik pred 60. rojstnim dnevom, že drugič postala obraz Estée Lauder. O tem je pisala tudi v kolumni za Vogue, v kateri je poudarila, da noče promovirati izdelkov "proti staranju", saj je prepričana, da da je staranje privilegij. "Nočem izgledati, kot da sem stara 22 let – tam sem že bila. Svojih gubic ne vidim kot napako, ampak kot zemljevid življenja, vrisan v moj obraz," je dodala.
V zapisu ob reklami za znamko, katere obraz je znova postala po skoraj 40 letih, je poudarila, da v medijih 60-letne ženske večkrat tako "popravijo", da so videti tudi do 20 let mlajše. "Resnično sem razpeta med sprejemanjem in slavljenjem tega, kako sem videti, in željo, da bi še vedno veljala za privlačno – kar je težko v svetu, ki sicer dovoljuje, da imajo ženske moje starosti nekaj plitkih gub in goste srebrne lase, vendar morajo imeti tudi izrazite čeljusti, gladke vratove, polne ustnice, visoke ličnice in oči brez podočnjakov ter gubic," je dodala.
Izpostavila je, da v reklami ne nosi veliko ličil, z izjemo korektorja. "Seveda pa so svetloba in kamere na najvišjem nivoju," je obenem opozorila.
Porizkova tako danes svojo prepoznavnost uporablja za odpiranje prostora za iskren pogovor o staranju in tudi o tem, da je sprejemanje samega sebe včasih težko, še posebej v današnjem svetu filtrov in AI generiranih podob.

V branje priporočamo še naslednje članke:
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje