V nedeljo, 20. marca, se začenja IDJShow! Znana so pravila igre

Magazin 14. Mar 202216:01 > 15. Mar 2022 12:28
Show
N1

Končno se začenja IDJShow, ki ga je produkcija IDJ ustvarila v iskanju novih zvezd. Občinstvo bo lahko od 20. marca vsako nedeljo ob 20. uri na IDJTV HD spremljalo največje regijsko tekmovanje talentov, končno pa so znana tudi pravila igre.

Cilj prvih epizod tega tekmovanja je izbrati 24 tekmovalcev, ki bodo imeli priložnost skupaj nastopiti na velikem odru s pomočjo IDJCoach. Med več kot 1.500 prijavljenimi kandidati na avdicije so najboljše izbrali Relja, Teodora in Darko Dimitrov. Občinstvo bo tekmovalce spoznalo v uvodnih oddajah. Le 12 bo izbranih za ustvarjanje zvezdniške poti v konceptu tekmovanja, ki ga na tem področju še ni bilo.

Po avdicijah in prvi studijski epizodi se bo začel tekmovalni del IDJShowa – 90-minutna oddaja z 12 favoriti. Po vsaki oddaji in nastopu bodo trenerji tekmovalcem podelili točke, glasovalo bo tudi občinstvo s svojimi kliki, všečki, delitvami objav in ogledi. Priljubljenost na družbenih omrežjih bo tekmece obdržala v igri ali jih vrgla iz nje. Kandidati bodo dobili nove profile na družbenih omrežjih z nič sledilcev in si izbrali vzdevek @idj, s katerim bodo začeli svojo kariero. V okviru tekmovanja je tudi IDJCoin, ki pomeni skupno priljubljenost vseh kandidatov. Prav ta priljubljenost bo dala vrednost IDJCoinu, ki je na koncu namenjen zmagovalcu oziroma zmagovalki prve sezone šova IDJ.

Skozi oddaje bodo kandidati do konca sezone dobivali različne glasbene naloge. Kar loči IDJShow od preostalih glasbenih tekmovanj, je, da kandidati dobijo svojo pesem, videospot, celo duet z znanim izvajalcem – torej kariero pred finalom šova. Milijon evrov bo vloženo v njihove kariere – za pesmi, sekunde na televiziji in videospote, medtem ko bodo imeli na mesečni ravni določen proračun, ki ga bodo s pomočjo sodelavcev porabili za marketinške in produkcijske namene.

Cilj tega revolucionarnega tekmovanja je ustvariti nove glasbene zvezde, udeleženci pa bodo skozi oddaje razvijali svoje digitalne platforme in tako dobili priložnost, da se iz “mikro vplivneža” razvijejo v zvezdo na glasbeni in influencerski sceni.