Vračajo se pasovi z logotipi, nosili se bodo z drugačnim pristopom

Magazin 17. Jan 202213:45
Delite:
Valentino
Foto: Profimedia

Pasovi z logotipom velikih modnih hiš, s katerimi smo se ''bahali'' pred leti, saj namigujejo na dostopni luksuz, so ponovno v modi.

Ni pretiravanje, če rečemo, da je pas z logotipom po zaslugi pasu Gucci GG postal eden od najbolj vseprisotnih dodatkov na družbenih omrežjih. Ni presenetljivo, da je v zadnjih nekaj letih vse več blagovnih znamk predstavilo lastne pasove z logotipom, in skoraj prepričani smo, da jih boste vzljubili prav tako kot ikonični dvojni GG.

Svoj pečat zagotovo puščata tudi modna znamka Hermès in večni Chanel.

Do nedavnega smo bili glede pasov z logotipi morda precej razdvojeni, oddajali so namreč močne vibracije, češ, “poglejte, tudi jaz imam svoj dizajnerski kos”, vendar je zdaj postalo očitno, da vedno več modnim hišam in oblikovalcem kljub dejstvu, da gre za prestižno modno znamko, uspe tak pas lahkotno in diskretno umestiti v svoje videze.

Nekateri se na primer odločijo, da bodo poudarili retro tone z bleščicami, drugi se odločijo za eleganten videz, morda celo diskreten, ki vsebuje ravno pravšnjo mero prefinjenosti in miline, da obogati celoten stajling.

In seveda, če si želimo kosa, ki pripada določeni modni znamki, zakaj ne bi začeli z njihovimi modnimi dodatki?

Prestižne modne hiše, kot so Celine, Leowe, Fendi, Gucci, Valentino, ponujajo toliko elegantnih pasov, da je skoraj nemogoče, da ne bi našli pravega za lastno prestižno zbirko.

Komentari

Vaš komentar