Znamka torbic, ki jo obožujejo svetovne zvezdnice, poznajo pa le redki

Magazin 15. Sep. 202114:51
Delite:
Meghan Markle
Foto: Profimedia

Maison Goyard je naslov kultne znamke modnih dodatkov dobila brez oglaševanja in siljenja v ospredje. Francoska znamka je v 18. stoletju pod ustanoviteljem Pierrom Francoisom Martinom gradila svoj ugled z izdelovanjem kovčkov in večjih torb, danes pa jih poznamo po mojstrskem oblikovanju usnja v torbice in večje kovčke.

Znamka pri ustvarjanju torbic uporablja svojo francosko zapuščino, skrivnostnost in brezčasnost.

V nasprotju s številnimi trendom ne sledijo brezglavo, temveč status elegantnega luksuza upravičujejo s sezonskim lansiranjem ustaljenih modelov, ki jih občasno nadgradijo z novimi barvami in materiali. Torbice so narejene iz izbranega, visokokakovostnega usnja, ki je v novejših različicah zgodovinskih modelov kombiniran tudi z lanom in bombažem.

Torbice Goyard obožujejo zvezdnice, kot so Meghan Markle, Kristen Bell, Selena Gomez, sestre Kardashian in Hilary Duff, najpogosteje pa nosijo model torbice Saint Louis ali Artois – na videz enostavni torbici, ki sta si svoj sloves prislužili zaradi skritih detajlov, vsestranske uporabnosti in možnosti nošenja na obe strani.

Cena torbice Goyard je okoli dva tisoč evrov, na spletu pa jih je mogoče kupiti le iz druge roke – zaradi ekskluzivnega statusa med kupci želijo, da poleg torbice ob nakupu dobimo tudi posebno doživetje in enkratno izkušnjo razkošja. Ob nakupu iz druge roke pa previdnost ni odveč – prepoznaven material in vzorec Goyardine sta uvrščena med najpogosteje ponarejene, prenizka cena, manjkajoča serijska številka ali izraziti šivi pa so lahko znak, da ponujena torbica ni avtentična.

“Raje šepetamo, kot kričimo,” so predstavniki znamke v enem izmed redkih intervjujev povedali za Hypebeast. “Nežno želimo podpirati avtentično eleganco in spontano iskanje samega sebe. Goyard je način razmišljanja.”

Komentari

Vaš komentar