Izdano gradbeno dovoljenje za južni del 3. razvojne osi

Slovenija 21. Okt 202112:55 1 komentar
Delavci
Foto: Žiga Živulovič jr./BOBO

Izdano je bilo dovoljenje za gradnjo južni del 3. razvojne osi, ki poteka od priključka Novo mesto - vzhod do tovarne Revoz. Gre za pet kilometrov hitre ceste, ki je pomembna tudi za novomeško industrijo.

Ministrstvo za okolje in prostor je Darsu izdalo gradbeno dovoljenje za gradnjo dela 3. razvojne osi jug. Gre za pet kilometrov hitre ceste od priključka dolenjske avtoceste Novo mesto – vzhod do priključka za tovarno Revoz. Gradbeno dovoljenje je bilo izdano v sredo, so za STA potrdili na ministrstvu.

3. razvojna os jug je razdeljena na dva odseka. Na prvem sta predvideni gradnji 5,05 kilometra hitre ceste od priključka dolenjske avtoceste Novo mesto – vzhod mimo Mačkovca in Cikave do priključka Osredek, ki bo hkrati tudi priključek za tovarno Revoz (1. in 2. etapa), nato pa še gradnja hitre ceste naprej skozi Gorjance do priključka Maline v dolžini 12,4 kilometra (3. in 4. etapa). Na drugem odseku pa je predvidena gradnja hitre ceste od priključka Maline do mednarodnega mejnega prehoda Metlika v dolžini 10,5 kilometra in od Gradnika do Črnomlja jug v dolžini 20 kilometrov.

Predvidena je gradnja skupno sedmih izvennivojskih priključkov, treh mostov, štirih viaduktov in predora skozi Gorjance v dolžini 2,3 kilometra. Predvidenih je tudi 10 nadvozov in podvozov, dva podhoda in dve počivališči (Težka Voda vzhod in Težka Voda zahod).

Hitra cesta pomembna za novomeške industrijske družbe

Zahtevo za izdajo v sredo izdanega gradbenega dovoljenja za 1. in 2. etapo prvega odseka, to je od dolenjske avtoceste do priključka za Revoz, je podal Dars, ki je tudi investitor.

Ministrstvo za okolje je v okviru postopka za izdajo gradbenega dovoljenja za ta odsek decembra lani objavilo dokumentacijo, zainteresirane fizične in pravne osebe pa so lahko pripombe podale do 18. januarja. Infrastrukturni minister Jernej Vrtovec je sicer lani večkrat ocenil, da bi prva gradbena dela na tem delu tretje razvojne osi lahko začeli letos.

Prvi odsek hitre ceste je pomemben predvsem za nekatere velike novomeške industrijske družbe, predvsem Revoz, medtem ko Belokranjci že dolgo časa čakajo predvsem na premike pri gradnji hitri ceste do Malin in potem naprej do Metlike in Črnomlja.

Tretja razvojna os je predvidena kot povezovalna cesta od meje z Avstrijo do meje s Hrvaško in bo severno in jugovzhodno Slovenijo povezala z državnim avtocestnim križem.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje