Jesenice ostajajo brez mestnega avtobusa, cena koncesionarja močno poskočila

Slovenija 09. Maj 202413:48 5 komentarjev
Avtobus na Jesenicah
Foto: GOOGLE ZEMLJEVIDI

Občina Jesenice je v sredo svoje občane presenetila z novico, da od 1. julija mestni potniški avtobus ne bo več vozil. Gre za avtobus, ki je bil ključna vez med številnimi naselji in samim mestom Jesenice, zato se je na občino vsul plaz kritik: "Katastrofa", "Sramota", "Tako sem razočaran in jezen na občinsko vodstvo". Župan miri in pravi, da je občina našla rešitev, čeprav ni jasno, ali bo plan B zares mogoče uresničiti.

Sredina novica, da od 1. julija mestni potniški avtobus na Jesenicah ne bo več vozil, je med Jeseničani sprožila precejšnje razburjenje.

“Sramota in žalost. Starši bomo postali taksisti otrok, ki so do zdaj popoldanske obveznosti in dejavnosti opravili z mestnim prometom. Res gremo v pravi smeri trajnosti, mobilnosti in kvalitete življenja na Jesenicah,” je pod Facebookovo objavo občine zapisal eden od prebivalcev,

“Ali kdo od vas na občini pomisli na starejše ljudi in tiste, ki nimajo prevoza? Kako bomo mi z Blejske Dobrave in Hrušice prišli v službo, k zdravniku, v trgovine,” pa se je spraševal drug uporabnik.

Od julija bi bil občanom namreč na voljo zgolj še medkrajevni javni linijski prevoz od Koroške Bele do Hrušice, kar pa pomeni, da bi številna naselja izvisela. “Težava je, da smo objavili tri razpise, a žal brez uspeha. Nanje se nihče ni prijavil, zato koncesije nismo mogli podeliti,” je za N1 pojasnil jeseniški župan Peter Bohinec.

Do zdaj je po njegovih besedah prevoz opravljalo podjetje Arriva. “Začeli smo s ceno 300.000 evrov, zdaj je znašala že 1.200.000 evrov. To so enormni stroški, denar pa omejen s proračunom. Tega se morajo občani zavedati,” je dejal.

A po revoltu občanov so na občini našli rešitev. V pripravi imajo nov model, ki bo krožno povezal prav ta naselja, ki bi sicer ostala brez avtobusa: Hrušico, Blejsko Dobravo, Planino pod Golico, Javorniški Rovt in Tomšičevo ulico. Zdaj po Bohinčevih besedah čakajo na izsledke analize, ki bo pokazala, kdaj je potreba po avtobusu največja.

“Že zdaj imamo na voljo podatke o prodanih kartah pri Arrivi. Največ prebivalcev prevoz potrebuje zjutraj ter med 14. in 16. uro. Popoldne se promet umiri, nato pa je problematična še 22. ura, ko pride do menjave izmene v naših podjetjih.” Na Jesenicah številni delajo v tamkajšnji železarni, prav tako je v tem mestu splošna bolnišnica, mnogi delavci pa so vezani na javni prevoz.

Koliko bo stala vozovnica in kakšen bo vozni red, bi bilo lahko znano čez 14 dni. Občina bo morala najti še izvajalca, nova linija pa bi lahko zaživela po prvem juliju. “Razloga za paniko zato ni,” je dejal župan. Ta plan B je torej še v načrtih, prav tako ni jasno, ali bodo s tako ureditvijo zadovoljni tudi meščani.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje