Stanje svoje vloge za pomoč po poplavah preverite v novem klicnem centru

Slovenija 12. Sep 202308:06 0 komentarjev
Saniranje po poplavi v Črni na Koroškem
Foto: Borut Živulović/BOBO

Humanitarna organizacija Rdeči križ je vzpostavila poseben klicni center, s katerim bo zagotavljala hitre in točne informacije, povezane z razdeljevanjem pomoči in morebitnimi nepravilnostmi.

Danes je začel delovati posebni klicni center, na katerem bodo lahko vsi upravičenci za pomoč po poplavah in neurjih dobili informacije o svoji vlogi.

Klicni center bo deloval na številki 031 500 900 od ponedeljka do sobote, med 8. in 16. uro. Posebno številko so na Rdečem križu vzpostavili, da bi lažje zagotavljali hitre in točne informacije o razdeljevanju pomoči in morebitnih nepravilnostih.

Kot smo poročali, sta humanitarni organizaciji Rdeči križ in Karitas skupaj prejeli približno 8.500 vlog za pomoč po poplavah. Ker je sredstev za pomoč več kot vlog, bosta višino pomoči zvišali.

Spomnimo, Slovenijo so v drugi polovici julija prizadela huda neurja z orkanskim vetrom, hudo točo in močnimi padavinami, ki so na določenih območjih Slovenije povzročila obilo škode, v začetku avgusta pa so našo državo prizadele še najhujše poplave v zgodovini.

Vlada je z naslova neurij trem humanitarnim organizacijam – Evangeličanski humanitarni organizaciji Podpornic, Karitasu in Rdečemu križu – razdelila 1,1 milijona evrov, z naslova poplav pa sta skupno 10 milijonov evrov dobila Karitas in Rdeči križ.

Vlog za pomoč po poplavah je bilo manj, kot je na voljo denarja, zato so v organizacijah višino pomoči za škodo po stopnji 1 in 2 zvišali. Na drugi strani pa je bilo vlog za pomoč po neurjih več, kot je bilo na voljo sredstev, zato so morali zneske pomoči znižati.

“Obravnava vlog je bila zelo zahtevna, zato je sodeloval tudi CSD, ker se pri določanju zneska upošteva socialnoekonomski korektiv. V petek pa imamo sestanek na vladi, na katerem bomo iskali skupne rešitve za oškodovanja gospodinjstev v neurjih (vloga A),” so pojasnili na Karitasu.

V začetku septembra je začel delovati tudi klicni center za obnovo na številki 114, kjer operaterji pomagajo reševati vprašanja, ki so se začele kopičiti po najhujši naravni katastrofi pri nas. Vodi ga dolgoletni vodja konzularnega sektorja zunanjega ministrstva Andrej Šter.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in X

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!