Čistka modrih značk na Twitterju: brez sta ostala tudi papež in Beyonce

Digitalno 21. Apr 202309:53 0 komentarjev
Papež modra značka
PROFIMEDIA

Družbeno omrežje Twitter je začelo s profilov uporabnikov odstranjevati modre značke oziroma kljukice, ki so označevale pristnost računa. Elon Musk je kmalu po prevzemu podjetja napovedal, da bo značka postala plačljiva. Brez prepoznavnega znaka sta ostala tudi papež Frančišek in pop zvezdnica Beyonce.

Twitter je v četrtek začel odstranjevati modre značke ob imenih uporabnikov, ki so jo imeli številni znani politiki, športniki, pa tudi ostali slavni posamezniki. Z njo so na Twitterju označevali pristnost posameznih profilov.

Lastnik Twitterja Elon Musk je spremembo pri modrih kljukicah napovedal že lani, vendar je uveljavitev spremembe nato večkrat prestavil. Modra kljukica je zdaj postala plačljiva, kdor ni poravnal naročnine, pa je ostal brez nje.

Brez prepoznavnega znaka ob profilu so že ostali papež Frančišek, pevka Beyonce, nekdanji ameriški predsednik Donald Trump, soustanovitelj Microsofta Bill Gates in zvezdnica resničnostnih šovov Kim Kardashian.

Nekaterim zvezdnikom naročnino plačal Musk

Vseeno pa so nekateri zvezdniki obdržali svoje kljukice, kljub temu da niso plačali naročnine. Med njimi je tudi košarkarski zvezdnik LeBron James, ki je zapisal, da ni plačal mesečne naročnine, podobno je zapisal tudi pisatelj Stephen King.

Musk je tvitnil, da določenim posameznikom sam plačuje naročnino, Kingu pa je odgovoril: “Ni za kaj, namaste.”

Twitter
PROFIMEDIA

Musk je prevetritev sistema preverjanja računov Blue Verified napovedal že kmalu po 44 milijard ameriških dolarjev vrednemu prevzemu. Družbeno omrežje je nov sistem preverjanja identitete uporabnikov prvič omogočilo že na začetku novembra lani, pri čemer so značko za preverjen račun prejeli vsi, ki so zanjo plačali naročnino v znesku osmih dolarjev na mesec.

Modra kljukica je bila do Muskovega prevzema brezplačna, a namenjena zgolj organizacijam in javnim osebnostim, vzpostavljena pa je bila prav s ciljem preprečevanja ustvarjanja lažnih računov in objav lažnih informacij.

Številni uporabniki platforme so to izkoristili za vzpostavitev lažnih računov slavnih oseb, od športnih in drugih zvezdnikov do podjetnikov. Musk je bil zato prisiljen sistem začasno ustaviti.

Twitter je funkcijo preverjanja prvič predstavil leta 2009, potem ko je nekdanji profesionalni igralec bejzbola tožil velikana družbenih medijev zaradi lažnih računov.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!