Nepravilnosti pri izpustih odkrili pri še enem nemškem avtomobilskem velikanu

Svet 21. Feb 202419:58 1 komentar
Izpušni sistem na BMW
Foto: PROFIMEDIA

Z očitki o nepravilnostih pri izpustih se sooča še en nemški avtomobilski velikan. Nemški urad je namreč v nekaterih dizelskih avtomobilih znamke BMW odkril nezakonite naprave za zmanjševanje učinkovitosti čiščenja izpušnih plinov. Gre za vozila izdelana med letoma 2010 in 2014, po vsej Evropi pa naj bi jih bilo med 100 in 150 tisoč.

Nemški zvezni urad za motorna vozila KBA je v nekaterih dizelskih avtomobilih znamke BMW odkril nezakonite naprave za zmanjševanje učinkovitosti čiščenja izpušnih plinov, poroča nemška tiskovna agencija dpa. Kot so sporočili iz podjetja, naj bi šlo za avtomobile, izdelane med letoma 2010 in 2014. Kot navaja KBA, BMW sodeluje s pristojnimi organi in je že predložil vrsto ukrepov za posodobitev strojne in programske opreme.

Po oceni BMW odkritje nemškega regulatorja samo v Nemčiji zadeva okoli 33.000 modelov X3. Po celotni Evropi naj bi bilo takšnih avtomobilov med 100.000 in 150.000, vendar pri nemškem proizvajalcu ne vedo točno, koliko teh vozil je še vedno na cestah, saj je urad doslej objavil zgolj podatke za Nemčijo, poroča dpa.

Recirkulacija oz. vračanje izpušnih plinov se v vozilih z nameščeno nezakonito tehnologijo zmanjša, ko je vklopljena klimatska naprava, je pojasnil nemški zvezni urad. Poleg tega zmanjšanje deluje tudi, ko so zunanje temperature v območju za normalno delovanje vozila, kar pomeni, da so v skladu s sodbami Sodišča EU nedopustne, je poudaril KBA.

Po izbruhu afere dieselgate so številni proizvajalci avtomobilov vztrajali, da je omejitev sistema čiščenja izpušnih plinov na določeno temperaturno okno nujna za zaščito motorja, saj bi se v nasprotnem primeru lahko poškodoval.

Po mnenju BMW krmilna enota motorja, ki se uporablja za čiščenje izpušnih plinov, izpolnjuje zakonske zahteve. “Kljub temu podjetje prepoznava potencialno težavo z vzdržljivostjo posameznih sestavnih delov sistema za čiščenje izpušnih plinov v strojni opremi zadevnega modela vozila,” so sporočili iz podjetja. Po sodbah Sodišča EU se vnovič razpravlja o zahtevah za dizelska vozila, so sporočili iz podjetja in poudarili, da se neki standard zdaj uporablja retroaktivno za tehnologije, ki so stare do 15 let, še poroča dpa.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje