Močan potres, ki je v petek prizadel Bosno in Hercegovino in so ga čutili tudi na Hrvaškem, ni poškodoval Pelješkega mostu. V podjetju, ki upravlja s hrvaškimi cestami, so pojasnili, zakaj. Hrvaška bo sicer najdražji infrastrukturni projekt, ki je bil sofinanciran iz evropskih sredstev, svečano odprla med 19. in 21. julijem.
Kot smo poročali, je v petek Bosno in Hercegovino prizadel močan potres. V mestu Stolac, ki je od epicentra v mestu Ljubino oddaljeno 16 kilometrov, je umrla ženska. Potres so čutili tudi na Hrvaškem. Iz tamkajšnje družbe za upravljanje cest so za Dnevnik.hr tako pojasnili, zakaj škode ni utrpel tudi Pelješki most, katerega gradnja je bila končana po 1.277 dneh.
Kot so pojasnili, je most zasnovan za najvišjo stopnjo potresne nevarnosti, zato tudi ni bil poškodovan, kot tudi niso bili poškodovani ostali objekti na gradbišču in dovoznih cestah. Potres je povzročil več zemeljskih plazov na območju Jadranske magistrale in na cesti v Dubrovniško-neretvanski županiji. “Vsi plazovi so bili sanirani do polnoči,” je ob še zagotovila Tamara Pajić, tiskovna predstavnica podjetja Hrvatske ceste.
Sicer pa naj bi odprtje Pelješkega mostu potekalo med 19. in 21. julijem, kar pomeni, da se bo mogoče do polotoka Pelješac zapeljati že v prihajajoči turistični sezoni. Most, ki ga za zdaj z južnim delom Hrvaške povezuje cestno omrežje Bosne in Hercegovine, je najdražji infrastrukturni projekt, sofinanciran iz evropskih sredstev. Stal je 418 milijonov evrov, 85 odstotkov je krila Evropska unija, preostalih 15 odstotkov pa Hrvaška. Do sedaj je za najdražji projekt Evropske komisije veljala izgradnja podzemne železnice v portugalskem mestu Porto, za kar je bilo iz evropskih sredstev porabljenih 316 milijonov evrov.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!