Janković predstavil rešitev za podvoze, ki jih poplavi ob vsakem dežju

Slovenija 13. Feb 202417:21 17 komentarjev
Podvoz Celovška
Foto: N1 (Zaliti podvoz na Celovški)

Ljubljanski župan Zoran Janković je napovedal, da bodo rešili težave z zalitimi podvozi, s katerimi se pristojni ukvarjajo ob vsakem močnejšem nalivu. Po njegovih besedah bodo najprej uredili podvoz na Dunajski cesti, rešitve pa da so pripravili tudi za vse ostale podvoze, je dejal na današnji novinarski konferenci.

Ljubljanski župan Zoran Janković je na današnji konferenci predstavil rešitev za podvoz na Dunajski cesti, ki ga ob večjih nalivih, kot številne druge, zalije meteorna voda. V okviru prenove ljubljanske železniške postaje bodo uredili sistem odvajanja vode, in sicer bodo na zahodni strani naredili prostor, kjer bo voda lahko poniknila.

“To bo prvi primer rešitve poplavljanja podvozov, rešitev pa smo pripravili za vse podvoze,” je napovedal Janković.

Kot smo že večkrat poročali, močni nalivi velikokrat povzročajo številne preglavice voznikom v prestolnici, ko meteorna voda zalije podvoze. Konec avgusta je voda denimo zalila tudi podvoz na Celovški cesti, ki povezuje Šiško in center mesta. Takrat je voznik v zalitem podvozu obtičal, nato pa se je iz zalitega vozila rešil kar skozi okno.

Foto: Bralec (Voznik se je 28. avgusta iz zalitega avtomobila rešil skozi okno v podvozu na Celovški)

Zapleti pri železniški postaji

Prav tako je Janković ministrici za infrastrukturo Alenki Bratušek svetoval, naj za osrednji del prenove ljubljanske železniške postaje izvede pogajanja.

Prepričan je, da bi ponovni razpis povzročil višje ponudbe in zamik projekta za šest mesecev, saj “nikoli ne veš, če bo kakšna pritožba”, je dejal na novinarski konferenci.

Direkcija za infrastrukturo je namreč konec januarja obe ponudbi za osrednji del prenove ljubljanske železniške postaje, ki bo obsegal gradnjo nadhoda in nove postajne dvorane, zavrnila kot nedopustni in postopek zaključila brez oddaje naročila. Obe ponudbi sta namreč izrazito presegali zagotovljena sredstva. V direkciji so takrat napovedali, bodo razpis ponovili.

Janković upa, da bodo izpeljali pogajanja in izbrali najboljšega ponudnika, ker bi tako lahko začeli graditi že v naslednjem mesecu. Pravnomočno gradbeno dovoljenje so prejeli že oktobra lani. Janković je opozoril, da brez prenove osrednjega dela železniške postaje ljubljanska občina ne bo mogla izvesti nekaterih infrastrukturnih naložb na območju, npr. razširiti podvoza pri Orto baru.

Začetek projekta Emonika, Dunajski nadvoz
Foto: Denis Sadiković/N1

Župan je ob tem dejal, da so vozniki avtobusov in osebnih avtomobilov dobrohotno sprejeli prenovo nadvoza nad Dunajsko cesto, saj v okolici ni gneče. “Res pa je, da pomagata policija in redarstvo,” je dodal. Zahvalil se je tudi pešcem in kolesarjem, ki uporabljajo prehod na zahodni strani.

Župan predvideva, da bo gradnja severnega dela projekta Emonika, to je zasebnega dela prenove območja železniške postaje, ob križišču Vilharjeve in Dunajske ceste stekla konec marca, južnega dela Emonike ob križišču Dunajske ceste in Trga OF pa pozneje. Trenutno sta na teh mestih parkirišči, ki ju bodo ob začetku gradnje zaprli. Janković svetuje parkiranje v Tivoliju in čez pol leta tudi v garaži pod nastajajočim novim športnim kompleksom Ilirija. “Odsvetujem pa parkiranje na zelenicah in pločnikih,” je dodal.

Napovedal je še, da bodo ta teden izvedli presaditev dreves z Linhartove ceste, kjer poteka celovita prenova, v Šmartinski park. Tam bodo naredili nov drevored v dolžini 100 metrov in širini štiri metre. Drevesa bodo prevažali predvidoma v petek, prevoz pa bo potekal v koloni več vozil s prikolico. Za vsak prevoz bo potrebna zapora celotne Linhartove ceste, je še dodal župan.

Janković je komentiral tudi projekt prenove atletskega stadiona ŽAK. Predvideva, da bodo gradbeno dovoljenje pridobili najpozneje aprila, začetek gradnje pa načrtuje v septembru.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje