Za 11 ton preveč hlodov: “Kaj bi bilo, če bi moral zavirati v sili”

Črna kronika 03. Feb 202414:31 1 komentar
Foto: PU Kranj

V petek dopoldne so policisti obravnavali voznika tovornjaka, ki je za več kot 11 ton prekoračil največjo dovoljeno skupno maso. "Lahko si predstavljate, kaj bi bilo, če bi se tak tovor prevrnil, ali pa bi ta voznik moral zavirati v sili," so ob tem sporočili s PU Kranj.

Radovljiški policisti so včeraj v dopoldanskem času ustavili voznika tovornjaka s priklopnikom, ki je prevažal hlodovino.

Kot so sporočili iz Policijske uprave (PU) Kranj, je po slovenskih cestah dovoljena vožnja skupine vozil z največjo dovoljeno skupno maso 40 ton. Vozniku so odredili tehtanje skupine vozil in pri tem ugotovili, da naložen tovor presega največjo dovoljeno skupno maso. V tem primeru je skupina vozil skupaj s tovorom tehtala več kot 51 ton, kar je več kot 11 ton nad največjo dovoljeno maso oziroma 28-odstotna prekoračitev.

“Skupina vozil je bila zaradi presežene največje dovoljene skupne mase izločena iz prometa,” je ob tem pojasnil predstavnik za odnose z javnostmi PU Kranj Roland Brajič. Kot je dodal, je taka vožnja nevarna in neodgovorna, saj ni šlo za manjša odstopanja, ampak za občutno prekoračitev največje dovoljene skupne mase. “Lahko si predstavljate, kaj bi bilo, če bi se tak tovor prevrnil, ali pa bi ta voznik moral zavirati v sili. Namreč vsaka dodatna obremenitev vozila pomeni tudi daljšo pot ustavljanja,” je ob tem še opozoril.

Zoper voznika policisti vodijo prekrškovni postopek. Predvidena kazen za tak prekršek pa znaša 600 evrov. V omenjenem primeru policisti vodijo tudi postopek zoper pravno osebo, v tem primeru pa predvidena kazen znaša 1.800 evrov.

“Ker za vsako vrsto tovora veljajo posebna pravila nalaganja in pritrjevanja, se o njih pravočasno poučite. Najpogosteje so ravno utrujenost voznika, neustrezno naložen tovor in neprilagojena hitrost usodna kombinacija,” so ob tem še sporočili s PU Kranj in vse voznike pozvali, naj upoštevajo prometna pravila kot tudi predpisan čas vožnje, odmorov in počitkov, saj da bodo s tem največ naredili za svojo varnost ter varnost drugih udeležencev v cestnem prometu.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje