Pop TV in Kanal A s tožbo odgovorila Telekomu, zahtevata 58 milijonov evrov

Gospodarstvo 05. Maj. 202216:51 > 16:549 komentarjev
Delite:
Telekom Slovenije
Foto: Žiga Živulovič jr./BOBO

POP TV in Kanal A trdita, da jima je Telekom Slovenije v petih letih plačal 58 milijonov evrov premalo. S tem sta odgovorila na tožbo Telekoma, ki pravi, da jima je plačal 12 milijonov evrov preveč.

Telekom Slovenije, ki je v večinski državni lasti, je prek portala slovenske borze sporočil, da je prejel tožbo podjetji POP TV in Kanal A, ki izdajata istoimenska televizijska programa. Podjetji zahtevata dobrih 58 milijonov evrov. Toliko naj bi jima bil Telekom dolžan, ker naj bi jima od marca 2017 plačeval prenizko nadomestilo za uvrstitev njunih programov v svojo programsko shemo, je navedeno v tožbi. Telekom Slovenije bo zoper prejeto nasprotno tožbo odgovoril v zakonitem roku, piše na spletni strani borze.

Odgovor na tožbo Telekoma

Tožba POP TV in Kanal A je nasprotna tožba oziroma odgovor na tožbo, ki jo je zoper podjetji vložil Telekom. Ta trdi ravno nasprotno, torej, da za programe POP TV in Kanal A plačuje preveč. Zato zahteva delno ničnost pogodbe in vrnitev preveč plačane odmene za distribucijo programov v višini 12,3 milijona evrov.

Za programe Pop TV in Kanal A, ki ju izdajata istoimenski podjetji s skupnim lastnikom (Pro Plus), naj bi Telekom Slovenije plačeval 2,85 evra mesečno na priključek. Po neuradnih informacijah Telekom Slovenije tako za programe Nova24TV kot za programe Pro Plus plačuje več kot drugi operaterji.

V tožbi, ki jo je objavil spletni portal Pozareport, Telekom navaja, da bi bila pravična cena 1,7 evra na naročnika na mesec.

Ovadba zaradi poslov med Telekomom in Nova24TV

Na drugi strani pa se tožilstvo in Evropska komisija ukvarjata s ceno, ki jo Telekom Slovenije plačuje za programe Nova24TV, ki je povezana s stranko SDS oziroma posamezniki iz stranke.

Po neuradnih informacijah Telekom Slovenije za programe Nova24TV plačuje 60 centov mesečno na vsak priključek. Tako NTV24 od Telekoma vsak mesec dobi 112.000 evrov, je poročal portal Necenzurirano. Plačilo sicer ni neposredno, ampak Telekom Slovenije plačuje Inštitutu za avtorsko pravico, ki nato denar nakazuje podjetju NTV24.si. Inštitut za avtorsko pravico je bančni račun odprl šele 26. marca 2020, torej manj kot dva tedna po začetku mandata te vlade. Pogodbo med Telekomom in Inštitutom za avtorsko pravico pa naj bi podpisali 15. aprila 2020. Ta pogodba je veljala tudi za nazaj, in sicer od 1. aprila.

Telekomunikacijski operater A1 naj bi medtem za programe Nova24 plačeval 10 centov na naročnika na mesec, torej šestkrat manj kot Telekom Slovenije, je dejal poslanec LMŠ Jani Möderndorfer, ko je sporočil, da je podal ovadbo zaradi poslov med Telekomom in podjetjem NTV24.si.

Komentari

Vaš komentar