Lastnik ljubljanskega bistroja v sporu s študenti: sodu dno izbile slabe ocene

Slovenija 25. Nov 202210:17 17 komentarjev
Pica, hrana
PROFIMEDIA

Na eni strani omejitev, kdaj lahko študenti pridejo v bistro na kosilo na bone, na drugi strani pa slabe ocene za bistro na Googlu. Lastnik ljubljanskega Rex bistroja in študentje si v sporu podajajo žogico, obe strani pa poudarjata, da je odnos "nasprotnika" nespoštljiv.

Rex bistro v središču Ljubljane, ki je zelo priljubljen med študenti, je te pred dnevi obvestil, da lahko zaradi “nespoštljivega odnosa” na bone jedo le med 15. in 22. uro. Če se bo takšno vedenje nadaljevalo, pa bodo v bistroju bone povsem ukinili. Poleg nesprejemljivega odnosa mladih so povod za to odločitev tudi slabe ocene in negativni komentarji, ki jih njihovi gostje pustijo na spletu.

“Zagotoviti smo vam želeli vrhunsko ponudbo hrane, sestavljene iz vedno svežih, zelo kvalitetnih sestavin, omogočiti kosilo/večerjo v lepo urejeni restavraciji, pa nekateri tega ne cenite in nam zaradi majhnih napak delite najslabše ocene, kar za naše poslovanje ni ok,” piše v obvestilu Rex bistroja. Navedeno je še, da so zaradi tega izgubili veliko dobrih natakarjev, saj naj ne bi želeli delati s študenti. “Ne razumemo vaših odzivov, ko tako enostavno na Googlu pritisnete eno zvezdico, ker niste bili postreženi kot v vrhunski restavraciji, kjer bi za obrok plačali 50 evrov in več. Za vas ta zvezdica ne pomeni veliko, nam pa povzroča ogromno škodo, saj ljudje berejo mnenja in se na podlagi tega odločijo za obisk,” so še zapisali v kolektivu restavracije.

Za komentar smo prosili lastnika Rex bistroja Dejana Musiča, ki je pojasnil, da so bili nekateri študenti pogosto zelo neučakani, prerivali so se in posedali za neočiščene mize. “Na dan imamo do 500 gostov, od tega vsaj 200 študentov, zato nismo mogli vseh kakovostno postreči. S tem ko smo imeli tak naval, smo z bistroja padli na nivo menze. Ko sem bil sam študent, nisem niti pomislil, da bi bil do koga žaljiv. Žalostno pa je to, da zaradi peščice nevzgojenih študentov bonov ne bodo mogli koristiti ostali,” je pojasnil svojo odločitev za omejitev koriščenja bonov in napovedal, da jih bodo najverjetneje tudi ukinili.

Po njegovih besedah so se po tem, ko je javno spregovoril o vzroku za odločitev, nanj na spletu vsuli negativni komentarji. “Študentje so se uprli, pisali so take komentarje, da mi je bilo slabo. Slabe ocene pa so podajali tudi za druge restavracije, v katerih bonov nismo imeli,” je še pojasnil Musič.

Študentka: Pogosto mi juhe ali solate niso prinesli

Medtem študenti razmere vidijo drugače. Kot je za N1 pojasnila študentka, je težava na strani bistroja. “Pogosto mi juhe ali solate niso prinesli kljub opozorilu ali pa so rekli, da je obojega zmanjkalo, včasih so najprej postregli goste, ki niso bili študenti, zato sem morala na naročilo, pa tudi na hrano, dolgo čakati. Zdi se mi, da so s skrajšanjem koriščenja študentskih bonov izgubili velik del strank, saj vem, da je bil Rex okoli 13. ali 14. ure vedno nabito poln študentov, ki so, čeprav delno plačajo z državno subvencijo, vsaj po moji oceni množičnega obiska, restavraciji prinašali dobiček,” je dejala.

Prepričana je, da so se v Rexu vsaj delu študentov s svojim odnosom zdaj zamerili. “Če bi se za svoj odnos opravičili, ne bi bilo nobenega problema, toda ker je v Ljubljani veliko ponudbe na študentske bone, si lahko študentje privoščimo iti drugam. Sama bom zagotovo redko zahajala tja, čeprav mi je hrana okusna, saj sem bone tam po navadi koristila pred 15. uro, sedaj pa jih ne morem več,” je navedla.

Ponudnikov študentske prehrane vsako leto manj

Tudi v Študentski organizaciji Slovenije (ŠOS) želijo enako obravnavo študentov in ostalih gostov, je za N1 povedala predsednica ŠOS Marike Grubar in dodala, da so z omenjenim primerom seznanjeni. “Še naprej si bomo prizadevali, če se bodo še dogajali takšni primeri, za miren dialog,” je pojasnila.

Dodala je, da je vsako leto manj ponudnikov študentske prehrane. Za primerjavo: leta 2014 je bilo ponudnikov po Sloveniji 672, leta 2020 461, lani le še 349, letos oktobra pa 317. Grubar kot enega od razlogov za ukinjanje študentskih bonov vidi tudi v prehranski draginji. Cene študentskega bona naj bi bile prenizke za povračilo stroškov, ki jih imajo gostinci, zato se ti raje odločajo, da svoje stranke obdržijo in omejijo obisk študentom.

Spomnimo, da je marca študentske bone ukinila tudi priljubljena mehiška restavracija. Več lahko preberete v članku na tej povezavi. 

Završalo tudi na Instagramu

Obvestilo o časovni omejitvi koriščenja bonov v Rex bistroju je pristalo tudi na družbenem omrežju Instagram na profilu Delozlom, ki skozi objave govori o aktualni družbeni problematiki na delovnem področju. Prav na profilu je bil objavljen spletni obračun med lastnikom in gostjo, ki mu je zabrusila, da je izbrisal njeno mnenje o vtisu po obisku restavracije. Na to ji je lastnik odvrnil, naj ne ocenjuje in ne komentira kar vsevprek, in ji zagrozil s prijavo, če mnenja ne bo izbrisala.

Na omenjenem profilu je bil objavljen tudi zapis, da naj bi lastnik Rex bistroja kršil pravice delavcev, zaposlenim pa naj bi za odsotnost celo zaračunal nekaj tisoč evrov. Prav tako naj bi vodstvo zaračunavalo tujcem, ki so pri njih iskali delo. Lastnik Dejan Musič je vse očitke zavrnil in dodal, da naj bi ga zaradi objav na omenjenem profilu obiskale inšpekcijske službe. “Pregledale so naše poslovanje minulih let in niso ugotovile nepravilnosti,” je še pojasnil. Musič je tudi pisal skrbniku omenjenega profila. Ta je njegova pojasnila objavil.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje