United Media: Serije z Balkana za ves svet

Svet 14. Jun 202210:28 0 komentarjev
Aleksandra Subotić
N1

Izvršna direktorica United Medie Aleksandra Subotić je za argentinski portal Prensario povedala, da podjetje, ki je prisotno v osmih državah jugovzhodne Evrope, snema televizijske serije, ki jih predvajajo v najbolj gledanem terminu po vsej regiji.

“United Media je integrirana medijska platforma, ki deluje v osmih državah jugovzhodne Evrope. Ustvarja več kot 40.000 ur izvirnih vsebin na leto, pa tudi novice, nadaljevanke, športne oddaje, zabavne in otroške programe, ki jih distribuirajo vodilni mednarodni operaterji v 8,5 milijona gospodinjstev,” je še povedala.

“Skupina ponuja 55 kanalov po vsej regiji, vključno s petimi brezplačnimi kanali z nacionalnimi frekvencami: NOVA in Dom na Hrvaškem, Nova v Bolgariji, NOVA M v Črni gori in Nova BH v Bosni in Hercegovini. Vlagali smo tudi v digitalne oblike, ki nenehno rastejo, in naši portali so vodilni v državah, v katerih delujejo. Trenutno je v našem portfelju 28 portalov,” je dodala.

Prensario Zone piše, da je Subotić poudarila “dobro razvito” digitalno distribucijo podjetja in splošno priznano oglaševalsko platformo VIDA. “Zelo smo ponosni na lastno proizvodnjo, ki je naša strateška osnova. “Uspelo nam je zgraditi eno največjih produkcij v jugovzhodni Evropi, ki ustvarja lokalno fikcijo, resničnostne šove in zabavne programe ter seveda dnevno produkcijo novic,” je povedala.

Nekatere od teh serij so vključene v festival LA Virtual Screenings. “Vse naše serije so najbolj gledane v regiji in se uspešno plasirajo na mednarodne trge kot končni izdelki ali kot koncept formata. Postale so priljubljene v regiji in si jih lahko ogledate v najbolj gledanih terminih na najbolj gledanih kanalih v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Sloveniji in Črni gori kot končni izdelek, pa tudi na Madžarskem, v Ukrajini, Grčiji, Slovaški in na drugih mednarodnih trgih v lokalno prilagojeni obliki,” je dejala Subotić.

“United Media ima zelo pester katalog televizijskih serij, od vsebin, primernih za plačljive platforme in Pay TV, do družinskih komedij in romantičnih dram, ki so primerne za uredniško zasnovo univerzalnih kanalov. Podjetje je navzoče na vseh večjih trgih in naša strategija je ustvarjati vsebine iz našega dela sveta, ki jih bomo posredovali občinstvu po vsem planetu,” je še dodala.

“Pred kratkim smo začeli predvajati Best Men iz Hrvaške, in to serijo smo že prodali na vse trge jugovzhodne Evrope. Trenutno snemamo drugo sezono serije Devil’s Throat iz Bolgarije, prvo pa smo že prodali v jugovzhodni Evropi, ZDA, Veliki Britaniji, nordijskih državah, Braziliji. Sodelujemo tudi pri koprodukciji dveh priljubljenih naslovov, ki bosta kmalu izšla. Evropa bo še naprej naš glavni trg, širimo pa se tudi v Latinsko Ameriko, saj verjamemo, da bo naša vsebina tam tako uspešna, kot so latinskoameriške nadaljevanke uspešne v naši regiji,” je dodala.

Zabavna produkcija je prav tako zelo priljubljena, Zvezde Granda so najbolj priljubljen regionalni televizijski glasbeni program iz Srbije, ki ga organizira Grand Production kot tekmovanje za iskanje novih nadarjenih pevcev, ki se prijavijo na avdicije. Predvsem se predvaja v Srbiji, vendar je na komercialnih TV-kanalih po vsej nekdanji Jugoslaviji prisoten že 18 let.

O trendih je Subotić dejala, da “občinstvo išče neodvisno poročanje in vrhunsko zabavo, vključno z lokalno produkcijo televizijskih nadaljevank, tekmovanja, pa tudi visokokakovostne tuje nadaljevanke in filme. Prizadevamo si obdržati pozicijo vodilnega podjetja na trgu in naša naloga je nenehno postavljanje trendov, ustvarjanje odnosov in novih vrednot in navad gledalcev,” je dodala.

“Vedno smo se trudili biti inovativni, kreativni, izvirni in edinstveni, poskušali smo postaviti nove trende in vsebinsko premikati meje, in tako bomo nadaljevali tudi v prihodnje. Osredotočeni smo na lokalno produkcijo in sinergijo TV in digitalnih kanalov tako, da nenehno ustvarjamo dodatno vrednost za vse vlagatelje,” je dejala Subotić.

“Še naprej ustvarjamo najboljše vsebine za gledalce, premikamo meje in krepimo položaj vodilnega podjetja na trgu, ne le v jugovzhodni Evropi, ampak tudi globalno,” je zaključila izvršna direktorica United Medie.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!