Pričakujemo lahko še več ekskluzivnih Ferrarijevih modelov

Magazin 28. Nov 202117:00 0 komentarjev
Ferrari SP3 Daytona
Ferrari

Ferrarijeva trojica ekskluzivnih "športnikov" bi v prihodnje lahko dobila še precej več modelov.

Ferrari je pred enim tednom predstavil najnovejšo okrepitev v svoji ponudbi, model Daytona SP3. A kot je že iz imena razvidno, to ni klasičen serijski avtomobil, ampak “superšportnik” omejene serije 599 vozil družine Icona. Z avtomobilom, vrednim dva milijona evrov, pri Ferrariju nadaljujejo pred tremi leti začeto zgodbo modelov SP1 in SP2 Monza. A kot se zdi, ima z družino Icona precej večje načrte.

Kot so pri vodstvu podjetja razkrili na predstavitvi SP3, gre za avtomobil, ki se klanja “superšportnikom” iz 60. in 70. let. To je bilo po mnenju Ferrarija zlato obdobje vztrajnostnih dirk, za zgled pa so vzeli modela P 330 in P 412. A navdiha za tovrstne projekte Ferrariju očitno ne manjka. Še več, vodilni v podjetju so razkrili, da imajo “na zalogi” še štiri oziroma pet konceptov. Ti naj bi enako kot omenjena trojica nastali po zgledu legendarnih dirkalnikov.

Ferrari SP3 Daytona Ferrari SP3 Daytona
Ferrari

O katerih avtomobilih je govor, pri Ferrariju ne razkrivajo, prav tako naj ne bi šlo za tako imenovane retro avtomobile. “Športniki” iz preteklosti naj bi namreč služili “zgolj” kot navdih za nove modele, ki pa se bodo od njih močno razlikovali. V Maranellu namreč vse bolj priljubljenemu retro trendu niso najbolj naklonjeni.

12-valjniki ostajajo tu

Drugo presenečenje, ki so ga pripravili pri Ferrariju v povezavi z Iconami, je ohranjanje 12-valjnih motorjev. Ti so namreč manj zmogljivi kot turbinsko polnjeni osemvaljniki, a vseeno bolj priljubljeni pri kupcih. In prav maloserijski “športniki” bi jih lahko pomagali ohraniti. Njihov vpliv na okolje je zanemarljiv, saj bo v vsaki seriji izdelanih le nekaj vozil.

Ferrari SP3 Daytona Ferrari SP3 Daytona
Ferrari

Ta vozila bodo imela tudi posebno vrsto kupcev. Pri Ferrariju namreč ne bodo ciljali na posameznike, ki želijo vrhunec tehnike. Šlo bo za ljudi, ki cenijo klasiko, hkrati pa za njihove zdajšnje kupce. Tudi zato bodo pri nakupu v prednosti tisti, ki imajo v svoji zbirki že nekaj njihovih vozil. V primeru SP3 je tako lastništvo SP1 in SP2 igralo ključno vlogo. In to bo veljalo tudi v prihodnje.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!