Ko znamka DS naredi avto za predsednika

Magazin 19. Nov 202116:00 > 16:09 0 komentarjev
DS7
DS

Francoski predsednik Emmanuel Macron je nedavno prvič sedel v svoj novi službeni avtomobil. V skladu s tradicijo je to spet znamka DS model DS 7.

Praktično vsi predsedniki republike so se vozili z limuzinami domače izdelave, torej znamkami Citroen, Renault in Peugeot. Verjetno so največ slave požele legendarne limuzine SM in DS, predvsem v zvezi s spodletelim atentatom na Charlesa de Gaulla.

Od razglasitve pete republike je kar sedem predsednikov uporabljalo vozila SM in DS. V polpretekli zgodovini je bila znamka DS le modelsko ime znotraj Citroena, zdaj pa je DS samostojna znamka in v skladu s tradicijo so za vozni park predsednika republike pripravili povsem nov model DS 7 Crossback Elysee, zasnovan na temelju modela DS 7 Crossback E-Tense 4×4 300. Gre sicer za križanca, za karoserijsko obliko SUV modela, ki pa so ga za državniške potrebe najvišjega razreda mojstri v DS še posebej dodelali. 

DS7
DS

Podaljšana karoserija DS 7 s posebno zaščito

DS7
DS

Za zadovoljitev posebnih potreb predsednika ima DS 7 za sredinskim stebričkom za 20 cm podaljšano karoserijo. Prostor v predelu nog tako doseže 545 mm. Namesto zadnje sedežne klopi ima vozilo dva ločena zadnja sedeža v črnem usnju Basalte. Opremo dopolnjuje še veliko strešno okno. Ob tem ima seveda DS 7 tudi protibalistično zaščito, kar je v skladu s standardi predsedniške limuzine.

Hibridni in štirikolesni pogon

DS 7
DS

V dolžino meri 4,79 metra, saj njegova 20 cm podaljšana medosna razdalja dosega 2,94 metra. V višino meri 1,91 metra, v višino pa 1,62 metra. Pri tem je treba dodati, da za pogon skrbi priključno hibridni pogonski sklop s 221 kW (300 KM), zmogljivosti pa pri DS seveda ne navajajo. DS 7 CrossBack Élysee se od drugih modelov navzven loči po modro/rdečih utripajočih lučeh na sprednjem delu, odstranljivih nosilcih za zastavo, napisih RF (République Française – Francoska republika) na sprednjih vratih, trobojnicah na sprednjem delu in na prtljažnih vratih, pa tudi po posebnih 20-palčnih platiščih in anteni za telekomunikacijski sistem.

Citroen DS
Citroen

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!