United Media je za programskega direktorja imenovala Georgea Makrisa

Svet 21. Sep 202316:47 1 komentar
George Makris
George Makris. Foto: United Media

United Media, vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, je imenovalo Georgea Makrisa za programskega direktorja skupine.

George Makris ima več kot dvajset let izkušenj v medijski industriji, predvsem na področju poslovnega razvoja, programske strategije, raziskav in marketinga. Pred tem je opravljal funkcije programskega direktorja hrvaške televizije NOVA, direktorja ukrajinske televizije 1+1 ter direktorja raziskav in strateškega razvoja RTL Hrvaška.

Pred dvema letoma je bil imenovan za programskega direktorja United Media za adria regijo. Zahvaljujoč inovativnemu pristopu in naboru programskih shem, ki so zasnovane tako, da vsebujejo najboljše razmerje med domačo produkcijo in licenčnimi globalnimi TV formati, vse televizijske postaje United Media v Srbiji, Hrvaški, Črni gori ter Bosni in Hercegovini beležijo občutno rast gledanosti.

Na Hrvaškem je Nova TV že več let najbolj gledana komercialna televizija, v Srbiji pa je NOVA S tretji najbolj gledan program. V samem vrhu gledanosti sta tudi nacionalna TV kanala NOVA M in NOVA BH.

Poleg obstoječih kanalov bo Makris zdaj odgovoren tudi za televizijski program United Media v Grčiji in Bolgariji.

Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Media, je Makrisu zaželela veliko uspeha: “Zaradi uspeha, ki ga je dosegel, in zavidljivih izkušenj v medijski industriji je idealen kandidat za to funkcijo. Zahvaljujoč programski strategiji, ki smo jo zadnji dve leti gradili v adria regiji, so naši mediji izstopali na trgu in pridobili zaupanje gledalcev. Veselimo se nadaljnjega razvoja na trgih drugih držav.”

George Makris je dejal: “Resnično sem počaščen, da lahko sprejmem ta izziv kot programski direktor na United Media. To vidim kot izjemno priložnost, da prispevam k rasti in uspehu naših medijev v vseh državah, in navdušen sem nad sodelovanjem z našimi nadarjenimi ekipami, s katerimi bomo skupaj ustvarjali privlačne vsebine za občinstvo po vsej jugovzhodni Evropi”.

Makris je magister B2B marketinga. Delal je tudi kot namestnik direktorja pri AGB Nielsen Media Research ter v podjetjih Ipsos in AC Nielsen EMEA.

United Media je del skupine United Group in vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, ki je prisotno v osmih državah in zaposluje več kot 4.200 ljudi. Vsako leto proizvede več kot 40.000 ur originalne vsebine, ki jo vodilni mednarodni operaterji distribuirajo na trg z več kot 40 milijoni ljudi. Poleg tega ima družba v svojem portfelju 55 televizijskih postaj, od tega sedem z državno pokritostjo, in uspešen digitalni portfelj 30 spletnih portalov, šest časopisov, dve reviji in pet radijskih postaj. Podjetje ponuja tudi edinstveno oglaševalsko storitev s prodajo oglasnih mest in natančnim targetiranjem glede na ciljno skupino za izbrane kanale. Del skupine je tudi N1 Slovenija.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje